Lonely hours

En av världens kortaste dagar, är idag. Fredag.
Kommer in i klassrummet idag, och märker att det är något som är fel. En obehagad rysning går genom hela kroppen när jag märker att alla bänkar är isärdragna. Jag ser på Sara och hon säger: Vi ska skriva en oförberedd uppsats! PÅ ENGELSKA. Mitt huvud stod sej inte klart fören några sekunder senare, varför på engelska? Skriver ihop någon funktionabel story och lämnar salen, beredd för matte. På mattelektionen slog en sak mej, varför gör vi aldrig något på våra lektioner? Jag och Emelie försökte, men huvudet hängde inte riktigt med. Dagen avslutades med lunch bestående av pasta och ketchup, samt ett gott försök att rädda Camilla och Emelies bilder, men Gunnar tog över och jag gick hem. Sitter här välladdad att dra iväg på bio om kanske fem timmar. Ska se Patrik 1,5 med Julia.


Kommentarer
- Sara

Haha, jag låter som ett orakel eller något. ;)



Åhh, jag vill också se Patrik-filmen, var den bra? :D



<3

2008-11-07 @ 23:48:08
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0