Fattiglapp

Mitt konto står på ca 150:-, och det är tre veckor kvar till lön. Innan lönen fyller tre personer år, och jag behöver göra något åt mitt hår. Plus att jag är ett barn med starka matbehov, och jag har värsta shoppingsuget efter allt snack om julafton. När jag var liten fick jag beröm om att jag var så duktig på att inte spendera mina pengar, vart tog den tösen vägen? Jag skulle gärna vilja ha henne tillbaka. Ni undrar säkert varför mina pengar är borta. Först och främst är det från min minilön pga problem med mat osv på jobbet. Sen har jag lagt undan lite inför framtida bruk, och sen handlade jag presenter och saker till mej själv, fan vad dyr jag är! Men vart ska jag få pengarna ifrån? Får väl råna en bank eller blinka riktigt ordentligt med ögonen nästa gång jag pratar med pappa. Från och med nu är det nudlar som gäller, eller luft om nudlarna tar slut.

Kommentarer
- isabelle

Sv: Tihi :)

Haha och jag fick inte ;(

2008-11-05 @ 21:36:57
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
- Josefine

your not alone, har typ 5 kr på kontot ;)

2008-11-05 @ 22:11:12
URL: http://joowss.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0