En vanlig dag i livet

Hemma igen efter mycket om och men. Igår dagen spenderades med min käre pojkvän med pasta, blåbärsglass och bond. Sen bar det av till en ny dag i skolan.
Vet inte ens vart jag befann mej på matten, några tal blev det i alla fall. Naturkunskapen gick ut på att jag sa till var trettionde sekund medans emelie rörde om i en mugg med is i. Vi skulle kolla hur temperaturen ändrades när den stod på en platta. Inte facinerande någonstans!
Lunchen bestod av bröd, doppat i minnestronisoppa. Gympan av handboll som har blivit klacifierat som den sämsta sporten någonsin efter golf. Och sist men inte minst bild där vi skulle måla av oss själva. Jag såg ut som jag vill att jag ska se ut.
Efter min "intressanta" dag i skolan sprang jag hem, bokstavligen kastade väskan på sängen och gick till Julia, där jag satt och snackade skit om allt möjligt tills jag gick hem. Nu sitter jag här efter att glott på komedier med min far och bror och tuggar på stulen choklad av min bror.
Kul va?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0