Back on track

ojojoj. Här vare snålt med blogginlägg på sistone,
men kan ge en liten fin summering av mitt underbara lov:

måndag - Jag var i stan med vicki och hade jättemysigt, kvällen var väl lugn?
tisdag - Ikeabesök med Robert, köpte Singha till mamma.
På kvällen var det brommafest med flickor små, sov hos robert

onsdag - Camillas födelsedag! var och tränade på sats med pappa
och åkte runt med olsson och co. vid odenplan

torsdag - Vickis födelsedag! Jobbade 12-17, på kvällen blev det
 bio med henne och Moa, vi såg Mirrors, scary.

fredag - Jobbade fram till fem, drog direkt till charlie på
 maskeradmiddag med få personer, hade bus senare, sov hos robertsson.

lördag - 11 månader med baby, jobbade fyra timmar.  Åkte på middag och firande för
 vicki och camilla, hände mycket, mycket, men ändå inte..

söndag - Vaknade av att mamma gjort mej och robert romantisk frukost.
Jag åkte till jobbet och arbetade fyra timmar. Åkte hem och kollade på formel1 finalen.


Hoppas att ni haft ett lika trevligt lov som jag :D


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0