skurkärring

jag är seg. så seg. känner inte för att röra en fena av kroppen (förutom fingrarna dock)
som sagt är jag helt slut, skulle inte banga på att sova i hundra år.

Jobbade idag, det var helt dött när jag kom dit. Jag och Annie sprang runt och satte upp ballonger, spaceade ballonger med färgglada ballonger inuti. Jag skulle egentligen stå i kassan hela dagen, men jag gjorde allt för att undvika det. Sen kom rushen. Har nog aldrig sätt så mycket folk i en och samma mcdonalds-restaurang förut (might på hamngatan). Stod i pommes istället och fyllde upp allt. Dock blev det lite kassa, men inte alls mycket. Fick ta beställning av de raraste engelsmännen någonsin! Alla tog deras mat, men dom brydde sej inte så värst och sa shit happens. Dom tyckte jag var jätteduktig och lala. Älskar engelsmän :*

Nu sitter jag här och svär för att jag är så trött, dricker vatten och ska till pappa om tre timmar. Ska glo på lite one three hill också? Eller så spelar jag betapet, för då behöver jag inte röra mej speciellt mycket.

xoxo ALOHA

image28

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0