run away. run away

anledningen till inga blogginlägg på hela helgen är för jobb. fyra dagar i rad, WOHO

idag började med segaste bildlektionen någonsin, pga mardröm inatt var jag hur trött som helst och trodde jag skulle börja gråta varje gång en gäsp kom. Glömde matkortet hemma, har ingen aning om vart det befinner sej, så fick äta från olssons tallrik. Och sen kom en håltimme på två och en halv timma? och vi valde att spendera den på väl sätt genom att gå till min mor att se på film, men vi var sega på coop så det blev bara halva aristocats. Gick tillbaka till matten och hade genomgång inför nationella på onsdag.
Drog till jobbet efter skolan, och död till sl bussar, eller det är inte bussarnas fel, utan personerna bussen som måste gå av på alla stationer innan mcdonalds förutom metallvägen, för alla hatar metallvägen.  Väl på jobbet fick jag bättre kontakt med personer jag trott hatat mej, eller som jag ansett varit bitchiga och lala, vilket är bra, för då blir det bättre sammarbete.

imorgon är det orientering i skogen och man får inte ha shorts, för dom har sprejat giftgaser på buskar? OFTA. ska vara lydig och ha långbrallor, men blir det varmt, drar jag upp dom! plus att jag och emelie kommer äga hela skiiiiiten! sen blir det även banankompaniet med olsson och prova kläder inför "hemliga rum".

Men nu ska jag ringa robert, och sen hoppa i säng och inte drömma mardrömmar.

xoxo ALOHA

Kommentarer
- ronja

haha alla är bitchiga på jobbet i början :P

2008-05-17 @ 18:08:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0