i miss u, miss u

sitter i en jävla datasal som vanligt, kollar ut på solen utanför och tänker att där vill jag sitta. MEN jag tänker inte sitta i solen själv, för.. sånt är pinsamt. Olsson och emp har redan börjat sin lektion, men jag börjar om en halvtimma. Åt lunch med emp och olsson innan de for till sin lektion ,och jag gick runt lite för mej själv. (för det ser inte lika weird ut right?) gick ut för att kika om schulia var på soldäcken, men icke! träffade carro och loso och satte mej och pratade med dom ett tag innan jag vandrade vidare och köpte kaffe. Nu sitter jag här, och klagar på massa saker, som t ex att jag inte har klänning på mej, men den ska jag ha på mej imorgon!

har jag påpekat att jag är sjuk? alla säger att det märks att jag är det, eller mer hörs. Men ändå går jag runt som om det vore sommar med uppvikta byxor och endast linne. SCORE!

skulle inte banga!



xoxo ALOHA

Kommentarer
- julia

HUSET ÄR NU BOKAT OCH TOTALLY VÅRT V.31!

2008-05-29 @ 07:35:43
URL: http://juuulias.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0