fem månader

efter det sämsta valborget ever (förutom umgänget, remmarna och personer man träffade) så vaknade en väldigt trött robert och en inte så lika trött linnéa hemma hos pappa som skulle iväg och demostrera så fort vi vaknade. Vi tog oss varsin väldigt god frukost och efter ett bra tag begav vi oss mot tåget för att träffa schulia. Robert köpte en kebab på elegante, som gör världens godaste kebaber (så alla vet).
Vi träffade spång en snabbis och sen träffade vi schulia. Trötta som vi var sov vi tekniskt sätt på tåget. Vi kliver av på centralen och börjar bege oss mot hötorget. Julia springer in på kebab house och tjackar en kebab och sen vill vi ha jordgubbar från hötorget, men nej, det är ju första maj så det är inga fruktstånd på torget. Vi gick in på ica istället och köpte dyraste hallonen ever >.< Tog oss till fjortisdonken och stod i segaste kassan någonsin. Höll på att döööö. Hur svårt är det att uppfatta: en cheeseburgare, en mcflurry smartis med jordgubbssylt och vatten att ta med? jag skulle hört!  Men anyway, fick min mat, och vi hamnade i kungsan. Satt där och åt och  påpekade hundar och barn, plus coffee cow. haha.
Plus att det var parad i hela stan idag! och jag ville så vara med, men pappa ringde inte när han var i stan :c var fett pepp på att gå där med fana och shit. Får lov att ta det nästa år istället.
Vi rullar hemåt, och dissar schulia. Går hem och typ sover? Drar och träffar rosa pudeln, aka pepsi, tha studsboll, som sprang lös på gården i typ en kvart. Sen åt vi mat på mon ami som har bytt till de tidigare ägarna och har god mat där numera.

 Lottie's version på pepsi, hon var grymt på att färga honom rosa.

Med tanke på att mitt schema imorgon kommer vara proppat som fan (förutom kvällen som jag inte vet vad man ska göra alls på), så hämtade jag mina jobbkläder hos mamma. Sen rullade jag hem till robert med honom för att chilla och fira vår fem månaders dag på ett bra sätt <3

Julia, jag har kommit på vad den tredje katten i aristocats heter, han heter: Berlioz

Kommentarer
- Julia

TACK!

2008-05-01 @ 23:16:02
URL: http://juuulias.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0