all day long

idag blev en låååååång dag.
började med att man vaknade klockan halv sju och hoppade i dusch. Mamma och jag åt en halvfrukost, inte en hel, utan en halv. Sen for vi till Arlanda, stannade och kollade på några plan som landade, inklusive niclas plan, och då åkte vi och hämtade honom. Vi körde en fikapaus på Arlanda, vilket blev en jordgubbsmuffins och varm choklad (vilket blev den hela frukosten). Vi åkte hem och jag fixade i ordning mej för att åka på dopet. På stationen träffade jag min käre fd trummis i mitt fd band, vi snackade skit om personer som inte kan göra musik.

På dopet höll jag bokstavligen att grava ihjäl mej pga prästtanten. Hon var allmänt flum och rätt störd. Hon tror att svarta är handikappade och störda i huvudet bara för att dom inte hör vad hon säger, men ingen jävla person hörde vad hon sa. Fikat efteråt blev massivt, speciellt tårtorna, och sen en kille som sjöng ytterst vacker.

Varken jag eller Robert var pigga att köra utekväll, så vi körde på en tacosmiddag med familjen och nu ishockey. Måste påpeka att ishockey suger, eller jag tyckte det var kul förr, när sverige hade bra spelare, men alla är ju skadade tjugofyra-sju. Sen vem FAAAAAN har ishockey VM i maj!? det är fan fotbolls-EM (<3) om en månad. Ishockey bör försvinna med all snö, vilket inte kom alls i år, och därför bör inte ishockey vara heller.

nu ska vi feta oss lite mer, tydligen

xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0