tandkräm i ansiktet

lite sömn innan säsongspremiär för F1
ivrig var jag, men loppet slutade kasst
av samtliga 22 bilar kom 9 i mål och en diskvalificerades, alltså så fick den sista bilen poängplats, och sista bilen vara Kimi. Starten på årets sög.

Dagen fortsätter med omsomnande och kärleksfull pojkvän. Vid halv tolv skickar min mamma på andra sidan lägenheten sms om att det är frukost, en mysig sådan också.
Tog en sväng förbi IKEA och mamma släpptes lös och robert köpte presentkort till syster sin. Sen blev det språng hem och städa innan niklasen kom och vi drog på modecasting. Jag valde mina klackskor, dum idé! Redan vid centralen har jag skoskav och det blöder tillräckligt kraftigt. Burger King servetter räddade mej någorlunda. Niklas frågade x antal gånger om jag levde, lite tjatigt efter ett tag.
Jag bangade på att modella pga redan har jobb nu, mina blödande hälar och nervöschock. Spelade spel på Ipoden istället. Donkenmat på tåget hem räddade kvällen, plus Kat von D.

Nu ligger jag här, men blödande hälar, och tandkräm i ansiktet, som förövrigt är världens bästa finnmedel.

xoxo ALOHA

Kommentarer
- Elina

Miami Ink / LA ink är så jäkla braaaaa! =D

2008-03-19 @ 23:02:45

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0