jag är ingen jävla jukebox

idag blir nog allt en rörig dag.
ingen beffo, så då blir det förmodligen krök hos mej, vilket jag ogillar med tanke på all disk som kommer uppstå. Julia och Lottie är snart på g hit och vi måste äta?! köttbullar och makaroner får nog rädda dagen. Måste göra något med mitt bajs hår, blir nog plattning, men känns lite onödigt, men det är äckligt fult nu. Julia och Lottie måste hjälpa med diskdiskdisk, annars känner jag för att avlida.
Känns faktiskt lite som om att kvällen inte börjar förns imorgon, fast det är typ.. en timma innan j&l ska befinna sej i min lägenhet. Och klockan fem kommer vinet och barnet att fira. Frågan är om jag är pepp? NEJ, det är jag inte. tror jag.. FAN, måste till sundbyberg och hämta bajstelefon, men jag har ingen orrrrrk. sen måste jag ringa donken, senast på måndag.

btw, har två helt olika strumpor på mej som är roberts, han har likadant!

xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0