idag blev lika bra som i förrigår

slutade som sagt 11.55, mötte vicki och körde en macka på tasty's
det blev skvaller skvaller och planer inför helgen
lite besök i affärer också, och jag blev kär i ett linne på H&M

efter dumpat vick gick jag till mamma och byggde pussel (KÄFTEN, det är roligt!) medans jag väntade på julia
julia anländer och det blir mer skvaller och smulpaj
telefonen ringer och det är donken, jag har nu ett jobb! congrats till mej

sen blir det mycket spring fram och tillbaka
först till pizzerian för att beställa mat och lämna hos pappa
sen till julia och hämta kläder
och sist till centrum för att byta kläder, plus att jag köpte mitt linne jag blev förälskad i.

ska nog slipa lite på min framsida till mitt bildkompendium nu

xoxo ALOHA

Kommentarer
- N

Och så tar vi och laddar upp bild på linnet va? (A)

2008-03-13 @ 22:42:01
URL: http://jnk.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0