xoxo

solen försvann och regnet tillkom. mysigt, med tanke på att jag sitter inne och bara myser.
har träffat nickepickepö idag en snabbis, skvallrade om det senaste och han gled vidare till katrineholm och bosätter sej där till på torsdag.

mamma och jag har legat i sofforna och bara glott på massvis med tv-program, t ex världens mest intressantaste dokumentär om skor, alltså sneakers. Och nu glor jag på "i huvudet på gynning" ytterst intressant! handlar om fotbollsfruar och en brud som är wannabe wag, misslyckad dröm?



Vet inte vad mina planer ikväll blir, fika hos pappa och sen kanske försöka dejta julia lite om hon inte dejtar fredrik eller någon annan för tillfället.


xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0