segrapport

kom nyss hem från gymmet, är helt slut!  med tanke på att jag först gick med pappa till konsum och köpte glass (a) och han köpte grillmat för dom ska grilla, medans jag serverar köttbullar och makaroner på en mysig balkong till min käre pojkvän här hos mamma. Sen gick jag till pappa för att hämta en kebab i kylskåpen (bästa kebaben någonsin, inte värd att ge till någon annan) och sen promenerade jag till mamma på andra sidan jakobsberg.

måste berätta om idag också.
dagen börjar segt, 8.20 med svenska för första gången på två veckor, har inte längtat direkt. Går in i klassrummet och det första jag ser är en gigantisk spindel, och då menar jag gigantisk. SKITSTOR. jag fick faktiskt inte panik som jag brukar få, tycker det känns bra att jag övervunnit det där lite smått.
Jag dog på svenskan och engelskan, och även matten. Lunchen sög som vanligt, vill bara kräkas tillbaka på mattanterna så dom gör bättre mat. Emelie var bussig och bjöd mej på en risifrutti (för att hon påpekar att jag aldrig äter ordentligt). Som tack för det ska jag bjuda henne på en Bkool på bk imorgon.
Sen vare dags för vår efterlängtade filmvisning på filmerna. Dagisbarnen kom, vi bjöd på popcorn och saft, och vår grupps film visas först. Min docka insprierade barnen, dom upprepade hans namn flera gånger, fan vad stolt jag blev.
De andra gruppernas filmer var också bra, speciellt "sagan om skatten". Dagisbarnen hade bakat kakor till oss, sött av dom, men dom får vi inte äta förens på torsdag.

Nu ska jag pussa på min pojkvän som gör konstiga ljud ifrån sej.

xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0