turn the page

sitter på bilden nu, eller jag är i datasalen, har bild, men orkar inte anstränga mej till att göra något vettigt på bilden. Vi ska ha uppvisning av våra filmen imorgon, för fyra till sex-åringar. Vi ska även berätta för dom om våra karaktärer i filmen, med inlevelse. JAG DÖR. Trodde att allt var över nu, men fan inte. Tänkte skriva lite på word om det, men ne, word funkar aldrig på dessa datorer.
Skulle egentligen haft min källström-tröja idag, men bangade på den, med tanke på vad för slags skola jag går i.

Gabbi sitter och lyssnar på the unforgiven (part one), fick värsta metallica rycket, så här har ni min personliga favorit av metallica, turn the page.




xoxo ALOHA

Kommentarer
- helenis

jag har varken tid eller ork eller lust att hitta på nån ful presentation av min hamster ....

2008-06-02 @ 21:53:39

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0