the sound of nothing

gash. dör av svält och illamåendet stiger upp till hakan.

Tog mej en långfika hos min käre vän Rebecca och tittade på stockholm live. Hennes kära lillasyster på ett och ett halvt år kom hem och busade lite också. Hon liknar både rebecca och amanda på pricken när dom var i samma ålder, lite läskigt. Lämnade hushållet vid fem tiden för att ta en buss som aldrig kom. Sprang från busstation till busstation, men missade bussar med sekunder, hur lyckas jag?  Fick sällskap av trevligt folk när jag väl hamnade på en hyfsat bra buss. Först arvikaflickorna och senare carro som gjorde sällskap enda till centrum.


jag och zarah, på hennes dop för ungefär ett år sedan



vecka trettioett är ett dilemma för mej. Förr var det solklart att jag skulle till gotland med julia, för ingen skulle upp på Yran i östersund. Men nu ska både olsson och kim dit. varför allt detta krångel? kan inte livet bli enklare? Plus att jag måste bli av med  ett jobbpass om det blir gotland, för annars är jag screwed.

xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0