snygg brud i lyxförpackning

träffade lulu och julia efter skolan, behövde leta kläder, och gick ifrån centrum med bikiniöverdel med mönster på, tubtopp och en klänning, score på den! som vanlig finns aldrig mina kläder jag köper på h&m's  sida, eller inte på några hemsidor alls för den delen. Misstänker att pappa talat med alla företag bara för att han inte vill att jag modebloggar, men det gör jag inte, jag uppdaterar bara om kläder jag köpt, så alla kan se vilken bra klädsmak jag har. D


                                  
listan för idag
                                                   1. köpt min efterlängtade klänning
                                                   2. vara med julia och lulu 
                                                   3. pratat med niklasen <3



Kommentarer
- julia

<3 på klänningen och bikinin!

2008-06-02 @ 21:11:58
URL: http://juuulias.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0