music make u loose control

man har ingen ork att blogga längre nu när det finfina vädret inträder.
men ibland blir det ett litet inlägg då och då.

i helgen har jag gjort mycket, jobbade med julias baby i fredags, sen gled jag runt med alla sorts människor. lördag blev det mer jobb, fast chill innan dess med julia och jordgubbar, på kvällen var jag med vicki som jag saknat mer än någonsin. och i går firade jag sex månader med min baby, vi hade mys och hade långpromenader (han var sjuk, vilket suger)

idag planerar jag att gå i skolan, dö på skolan mat, ha extra sak med louise? och sen dra till centrum med julia, kanske följa med henne till hennes andra mamma, medans hennes riktiga och hennes trejde mor är i grekland.

men nu ska jag dö lite.. WOHO



xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0