let's do a soundcheck, 'key?

Kvällsförhoppningar, bli Sarah Jessica Parker.
Hon är min gud, ingen vet det, det är en av mina hemligheter här i livet. Självklart är det Carrie Bradshaw karraktären som gjort störst intryck på mej, liksom alla andra. Jag vill kunna vakna en vardagsmorgon och bara vara. Sitta hemma och skriva artiklar hela tiden, dricka kaffe och njuta av storstadsliv. Kvinnan med håret som gör att lata dagar är värda att spendera. Imorgon ska inledas med en "Carrie Bradshaw". Kaffe, dator, lugn och ro på balkongen. Sen bör Robert komma förr eller senare ock





                          VILL HA och SKA HA:
                         - akustisk gitarr, stålsträngad
                         - nya jeans
                         - digitalkamera

xoxo
ALOHA

Kommentarer
- Elina

Åh, gitarr är himla mys! Spelar lite ibland fast jag egentligen inte kan x)men det är kul ändå. har du gått på gitarr? :P

2008-07-04 @ 22:43:31

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0