sommartider, we like!

att blogga, det är nog inte min grej.
eller det är självklart kul, men att sitta och skriva tre inlägg om dan, kommer jag aldrig orka eller vilja, det är fan sommar, NJUT AV DEN!
sitter här nu i en gammal klänning jag inte vågat ha på mej sen förra sommaren. Sitter och väntar på folk som ska hit och spela guitar hero med mej och njuta av lugnet som vissa av oss faktiskt behöver lite då och då. Drar till gotland på söndag med julia, längtar gaalet! ska bara höra med min farbror om det finns mopeder att hyra, för annars kommer vi vara ute i ingenstans och inte komma någonstans, scary!

ha det gött people, see yah sooner then you know!

 


xoxo ALOHA

Kommentarer
- Spång

Ooohooo, cool bild vem har tagit... hehehehehhheeeee I'm fuuunnii! ^^

2008-07-24 @ 00:42:55
URL: http://spoing.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0