- it's called: patience

pappa säger att allt löser sej.
biljettproblemet är löst. Eller mer utrett. Marias brorsson Linus tar tågbiljetten som går hem till Stockholm av biljetterna, vad som händer med den andra biljetten vet jag inte, men det löser sej säger pappa. Nu är det 100 procent sant att jag och julia befinner oss på gotland från och med 28 juli. Känns så skönt, efter många om och men kommer det bra, det handlar bara om att ha tålamod. Nu ska vi bara boka båtbiljetter, och det är inte det billigaste, men värt det som fan. Btw så åker jag hem till pappa igen på fredag. Har inte varit hos honom på tre veckor, man saknar ju karln! Med tanke på att jag bor med honom jämt och ständigt annars. puss på pappa <3



xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0