TISDAG

Ärligt talat, att blogga är grymt kul, men det blir mindre kul om ingen läser det man skriver?
 
Idag har vart najs, eller jag dampade tyst för mej själv, det är dom här jävla pillrena! Men jag hoppas det går över, får väl bara vänta och se.
 
Vår mentor har kommit på en ny idé, man ska skriva ett litet brev till henne varje mentorstid, för att hon ska få reda på vad man tycker om skolan/om det är något som är fel eller ja, fritt skrivande helt enkelt. Väldig klok idé Linda!

Jag ska få en biobiljett för att jag var med och hjälpte till på öppet hus förra terminen. Fick välja mellan bio/musikal-biljett, eller t-shirt.
Bion frestades mer..
På tal om bio, jag ska gå på det med Robert imorgon. I'm a legend blir det. Lottie ville se den med mej, men först till kvarn är det som gäller :]

Ska ta och dricka lite mer te nu och kanske laga lite mat.
ALUHA

Kommentarer
- Julia

haha jaa det är askul!

fast tror faktiskt ingen läser min heller, men det är smällar man får ta ;p hihi

2008-01-29 @ 23:07:49
URL: http://juuulias.blogg.se
- Sara

Hihi, jag läser både din, Elinas, Charlies och Issas ;) + många mer ^^

2008-01-31 @ 20:57:24
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0