ONSDAG

Mångsysselsättnings dag
¤ magdans med Olsson, vi stack väldigt mycket ut från gruppen
¤ lunch med mamma och mormor på Tasty's
¤ åkte till ubg och hämta robert (scary!)
¤ gick hem till claudia med robert (diggar henne som fan , och theo är grymt söt)
¤ virrade runt i stan med robert innan bion

Vi såg I am Legend.
den var läskig, eller det ploppade upp saker hela tiden (vilket jag inte är förtjust i)
Jag grät, för den var lite (väl) sorglig + att jag blev smårädd och fick småpanik. Robert fick mej lugn genom att viska saker i mitt öra <3
Störde mej på snubben som satt bredvid mej, skrattade vid fel tillfällen :c
Inte som alla andra filmer, värd att se. Otroligt bra, men lite obehaglig.


Måste bara påpeka att robert är det bästa som någonsin hänt/kommer hända mej. Förlåt om jag var lite jobbig idag :$ <3 Älskar dej

ALAHA people, sov sött

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0