<3-DAY

Levde livet som sjuk med exploderande huvud idag, fast jag gick till skolan för att projektarbeta lite i matsalen med de andra. Bar min älskade skinnjacka :)
Mamma drog med mej till outlet för att luncha med kusin och amanda, var inte så pepp på det, men var mindre pepp på att hamna på intersport i tjugo minuter.
När jag äntligen kommer hem för att ta det lugnt och se på film, ringer telefonen.
Dock var det ett positivt samtal. Donken i Stäket vill att jag ska komma på gruppintervju på måndag :*
Igenom halva Edward Scissorhands kommer bror hem med vän, och senare ringer Lottie på dörren.
Det suger att aldrig ha en lugn stund för sej själv.

Lottie skvallrade om saker och hämtade sin tidning som hon tattade från IV igår
For till Robert och åt och myste. Underbar pojk <3

xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0