Thursday or what?

Måste diskutera dagen också.
Dagen började med tidig morgon, tidigare än vanligt. Anledningen var för att jag inte ens hade börjat på svenskan som skulle vara inne idag, och valde att gå till skolan två timmar tidigare. Creeds till mig. Dock blev jag klar tidigare än anat och insåg att jag kunde sovit en halvtimma extra. Tråkiga lektioner och pasta till lunch. Det var inget direkt julavslut som det brukar vara. Det juligaste som skedde var väl att Louise satte på julmusik för stämningens skull. Efter många om och men hamnade jag senare hos min kära Josefine där vi fikade, pratade skit och även om sommarresan, som lutar åt att vi hamnar i Turkiet, dock har jag ej diskuterat detta med mina päron som kommer läsa detta, good work Linnéa!
  Jag ska snart ställa mig vid spisen och laga lite mat till Julia som om en timme kommer hit för att färga mitt hår, och som vanligt kräver hon alltid mat på bordet. Färgningsresultat kommer senare möjligtvis.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0