Och sen var det förbi..

Julafton förbi, och träning komma för att bli av med all jäkla julmat!
Min julafton var väldigt bra, fick fina presenter och glad blir man alltid. Dock har jag inte önskat mig något speciellt denna vinter, för jag känner att jag nu har allting, och inget saknas i mitt liv. Kanske därför inga presenter gav en besvikande min? Klapparna bestod mest av pengar, smink och typiska tjejsaker, inget stort, men jag krävde inget sådant. Idag har jag varit iväg hos mormor och morfar och julfirat lite extra, eftersom vi inte var med igår. Och morgondagen tills sin ära kommer ägnas åt shopping i stan med mor min, och kvällen skall umgås med söta Emelie och boka biljetter till Coldplay.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0