Nu dog jag.

Blev lite hängig när julia gick (sällskapssjuk?) och valde att göra mig en kopp äckligt te och placera mig i soffan med pappa. Pratade sönder hela tv-programet för honom (ber om ursäkt, eftersom du läser detta) och när han valde att inte se på tv med honom mer, pratade jag ännu mer. Delvis om att alla britter ser ut som Prins Harry, dock en aning missbildade. Förstår inte vad som hände med mig. Hela dagen har jag varit tyst, och så fort jag kom hem får man inte tyst på mig. Tror det har med Julia att göra, vi pratar lika mycket båda två.

Måste påpeka att jag har gigantisk värk i korsrygg, skuldror och knäveck. Inte för jag gjort något, men tror jag har problem med ryggen. Pappa ska ta mig till en kiropraktor,
eller heter det ortoped? Nu ska jag lyssna på Britney Spears - Circus och bestämma om den är bra eller ej.
   PUSS



Kommentarer
- Miranda

sv:nejnej har inte fått men tog bild på den i bildsalen x)

2008-12-18 @ 21:59:50
URL: http://mestiis.blogg.se/
- julia

haha jag pratar väl inte mkt? (a) :D

2008-12-20 @ 23:50:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0