My friday

Min fredagskväll bestod att sittandes i mitt rum och desperat hitta någonstans att dra till. Inget verkade lovande, så vi gick ut. En dum idé enligt mig och mina fötter som dog av kyla. Efter många om och men beslöts gruppen att splittras. Julia åkte till donken med sin mor, lottie gick hem och jag och niklas hamnade på Emils som hade utförsäljning. Hann skrämma livet ur Julias pojkvän och skämma bort mig totalt innan jag försvann därifrån. Niklas drog hem och jag gick  (sprang) till jakan för att hoppa på tåget. Missade tåget och tvingade Marcus att gå av. Stod med honom i någon timme på jakans station, innan hans buss kom och jag rullade vidare till övernattningsställe. Kraschade i säng vid fyra och upp som en lärka vid halv tio.

Idag mår jag illa, förmodligen för att jag inte har någon föda i magen. Har tagit mina tabletter mot allt möjligt och fick en tablett som man ska bli pigg av, enligt min far. Han är hemma från Bryssel och vi ska träna om typ en timma, vi dissade joggningen hårt i morse.


 

Score på fredag, lördag sammanfattas senare.

Kommentarer
- N

Oj, vad vacker bild...

2008-12-06 @ 18:52:10
URL: http://jnk.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0