Disco

Har kraschat ner i mammas soffa med mjukiskläder, dator i knät och tv'n påslagen. Har jobbat sju timmar, och är helt SLUT. Med tanke på att jag inte mådde så bra från första början, tom mage och alltihopa, trodde jag inte att jag skulle överleva dagen. Tack gode gud har jag såna underbara medarbetare som förgyller varenda minut. Vi hade en period på kanske en halvtimma-fyrtio minuter då det inte var några gäster alls i resturangen, gash, harmoni!

Nu har jag som sagt bosatt mig här i soffan och kollar på
Britney Spears - For the records på trean. Så jävla cool brud må jag säga. Det handlar om hennes comeback och jag kan verkligen inte slita ögonen från tv'n. Allt från inspelningar, dans-auditions till hur hon mådde och lalala.


Väntar på Jossan också, hon är på bio ocyh ska krascha här.

Krascha är nya ordet, use it.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0