mornin' glory

hm, släktträffar är det bästa som finns ibland. det var många som kom, det var bra och roliga samtalsämnen hela tiden. och det bästa, väldigt fina gåvor!
- en akustisk ibanez, alltid velat ha och fick tårar i ögonen när jag fick den.
- 300:- på gina
- 600:- på H&M
- 1500:- på gabriels trafikskola
- koftor, en lång svart med luva och en kort röd
- "lär dej spela gitarr"-böcker, två stycken
- trosor
- tjuvtittat- boken, en samling av
skämt från hemsidan
- vita pumps (ska ha till bröllopet
på lördag, i luv them)
- smycken av alla olika slag

jag tackar hjärtligt för alla presenter,
och vet att det kommer fler imorgon,
men jag har inte ens fyllt år?
gash!

Varför är du uppe så tidigt då Linnéa, undrar ni? JO.
En av mina arbetsledare ringde och frågade om jag
kunde byta pass med en brud, och jag sa ja (i sömnen
antagligen
) så nu börjar jag 10.00 istället för 13.00.
Lyckat va?
NEJ.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0