untitled 21.32

måste bara informera er om kvällen igår:
jag ska ta bussen till emp, missar att kolla rätt dag och får gå från jakan till högby. Vi typ g33kar och bakar kladdkaka, spelar kort och lala. Ska ta bussen hem. Tar och går av på fel hållplats och får gå från andeboda till jakan. WOHO, för er som är intresserade.

idag har vart.. hm.. sysselsatt? bakade kladdkaka, såg på F1, träffa mormor och lala.
Onyttigheter till trehundraelva procent.

föresten för alla som orkar lyfta ett finger så ska jag på bröllop den 23 augusti. På min faster Cias födelsedag, och så får vi en till Cecilia Fridén till familjen.

imorgon blir jag brunhårig, är smått nervös :c
ska typ g33ka nu. Förlåt robert <33

xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0