syrup and honey

ny dag, nya tag.
dagen börjar med talet, som sög apa penis. var mer nervös än inför elevkonserterna, varför det? fråga inte ens, för jag kan tyvärr inte svara. Vill bara spola tillbaka och göra allt från början igen, lugnt och stilla. Tack dock för all den bra responsen jag fick, trots att jag var som jag var.
Det mest underhållande för dagen blev bildlektionen som utgick ifrån att bilda karaktärer inför nästa projekt, som är kasperteater. Vi började med en exempel figur som blev: Lars God, grisbonde som bor med farmor Siv och lyssnar på country och hårdrock. Han såg ut som en jävla hallick också. Men sen fick vi grupper och personligheter som ens egen karaktär ska ha. Jag har en kasperdocka som är dödssynden lättja, hur fan skapar man en karaktär av det? Blev ledare för min grupp också, great! 

Imorgon blir det magpump med pappa och maria. Hoppas jag överlever pappas jävla pass bara, kommer inte kunna gå på flera dagar.

xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0