mitt liv, so far?

mycket att göra nu för tiden, eller så är det inget alls.
det är bara jobbjobbjobb, skolaskola och robert, plus lite vänner då och då. men saknar alla picknickar lite här och var. att åka in till stan och bara sitta. jag gör inte sånt längre, och det verkligen suger. så: någon som vill in till stan någon gång snart?!
märks att många gör roligare saker än jag som de skriver om, men jag får nog allt mitt roliga snart hoppas jag.

älskar min danska telefon, har bytt språk och shit, julia dampar på mina sms.
på tal om julia ska jag leka smått med henne idag, typ till centrum och chillerilla.
saknar att umgås med folk, gör det för lite tycker jag.

xoxo

Kommentarer
- Charlie

Svar: Tack så mycket, du stod ju i provrummet oxå på Gina märkte jag, köpte du nåt då? :D

2008-04-22 @ 18:05:07
URL: http://charlielouisewandel.blogg.se
- julia

hahah jag förstår bara inte vad som är kuuul (a)

2008-04-24 @ 23:01:11
URL: http://juuulias.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0