make my dreams come true

kass på uppgraderingar, det är jag det
sitter för tillfället och väntar på att schulia ska sluta jobbet och komma hit, så vi kan hitta på någonting kul ikväll. Kom också precis hem från jobbet, mycket slit och jag trodde jag skulle dö, men nu sitter jag här, med ryggvärk. Vi har fått nya scheman, och palla att dom lägger en helg som jag inte kan alls på. Måste byta fort som fan.
jag vet inte om jag är pepp på ikväll, vet fan inte vad jag ska ha på mej, vet fan inte ens vad jag ska göra >.<

känns som att stämningen i klassen börjar bli allt bättre och bättre, och det tycker jag är fantastiskt, saknar sammanhållningen som för ett år sedan. Saknar sm3k som fan, skulle döda för att vrida tillbaka tiden tre år och strömmas med all den kärlek.




kyssar på stjärten, aloha!

Kommentarer
- Sara

Jaa, håller med helt om sammanhållningen.. Min gamla klass var också helt bäst! Men på bilden sist kändes det faktiskt som om vår nya kan bli bra också (;

2008-04-20 @ 00:31:17
URL: http://soerens.blogg.se
- Elina

Jag tycker oxå det börjar bli en riktigt bra klass :) fastän alla är väldigt olika kommer vi ändå rätt bra överens tycker jag =P Haha, det är typ bara jag inte gillade min gamla klass alls x)

2008-04-20 @ 12:24:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0