kärringjävel

jo, måste påpeka att det ungefär har vart kraballer i vårt område idag, fyllt med fjortisarbrudar och "balla" killar.  Det är nämligen så att turken som driver butiken nere hos oss har slutat sälja cigg och alkohol till minderåriga. Och detta blir barnen så arga på så att dom sitter runt butik för att möjligtvis storma den? Synd nog bor jag precis vid denna butik och småglina svärmade alla ställen jag befann mej på, förutom i mitt eget hem. En grupp bajsbarn väljer att ställa sej under mitt fönster och gorma och påpeka hur patetisk turken på hörnet är och lala. Jag anser att detta är väldigt kul att iakta, så jag gör det. Efter ett tag blir barnen tysta och någon säger: "det är en kärring som står och glo på oss". Alla tittar upp, och vänder sedan och går.
Kärringen var jag.

har vart och kört lite träning med pappa, fick kebab till middag och robert ska sova här i natt.
Det betyder att Linnéa är lycklig. Dock kommer jag av träningsvärk imorgon.

kyss där bak! ALOHA

Kommentarer
- julia

men oj ignorera mig i 2 dagar gör det :o har du dött elrrrrrrrrrr? hur nöjd är du med håret, skalaaaa 1-1000000? :D

2008-04-28 @ 23:22:43
URL: http://juuulias.blogg.se
- Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAh

2008-04-29 @ 08:54:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0