ingen jävla rubrik

okej. jag dampar.
när man mår dåligt vill man inte höra hur dåligt alla andra runt omkring mår, för varför i hela fridens namn ska man tänka på hur dålig man själv mår, PLUS hur kass alla andra jävla personer mår. Det är ingen jävla tävling om vem som mår kassast, det är heller ingen tävling i mest uppmärksamhet. När jag påpekar att jag mår dåligt så vill jag få det sagt, så de runt omkring mej vet varför jag inte ler hela tiden. Behöver inget medlidande och fan heller inga utfrågningar om varför jag mår som jag gör.

var bara tvungen.

tack å hej, leverpastej

plus att folk har grymt svårt att kommentera bloggen, jag skrämmer väl bort alla.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0