grattis jakobsberg

Vaknade med pojkvän i famnen, i världens näst minsta säng. Frukosten blir på balkongen i vårvädret. Efter IQ-utmaningar osv går vi till viksjö i det fina vädret. Har äntligen bokat tid till färgning till brunt. Måndag 28 april 14.00 hos Jessica i viksjö (så alla vet det och kan påminna mej!) Träffar vicki som fixar böcker inför skoluppgift.
Våra vägar drar oss tre till jakobsberg som fyller 15 år idag, humor att jag var med på invigningen för femton år sen hah. Vi tog oss varsin Tasty's macka med 30%, helt klart värt. Träffar tekniskt sätt alla som går att träffa där inom loppet av en timma.  Robert åker hem och vicki och jag vandrar runt mer och träffar mer folk. Schulia kommer från jobbet och mår bajs, men hon blir gladare av oss. Vicki åker hem och jag och julia chillar i solen! (och jag köper örhängen billigt)

kortfattad sammanfattning av mina senaste fem timmar, hängde du med?

Nu ska jag väl kanske chilla lite innan schulia kommer efter sin middag hos mor, men vad ska vi göra ikväll? det har vi ingen idéer alls, kanske bio? men palla lägga pengar på sånt
märkt att jag kanske blivit lite, kräsen?

xoxo ALOHA


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0