go earthlover

våra kasperdockor blir fina små djur, min lättja är numera en lat björn.
lämnade in mitt bildkompendium idag också, väldigt bra, mia log extra mycket.
vi fick sluta en timma tidigare, älskar vikarier, speciellt helena som vi haft nu, skulle inte banga på att ha henne som heltidslärare. McDonken ringde också och sa att jag ska in på utbildningsdag på måndag och den 21a.
Men det roligaste var nog när det ringde en gammal och (väldigt) förvirrad tant, som började prata om att hennes telefon inte fungerade, och att dom precis vart och lagade den och att hon ska ringa tillbaka snart. Men om hennes telefon inte fungerade, varför kunde jag då prata med henne?

sitter och läser om hur man kan förbättra klimatet ifrån hemmet och hur miljövänlig jag är.
nu ska jag snart se till att plocka undan på mitt skrivbord och göra snyggt där för första gången sen jag och bror bytte rum. Sen blir det väl fler inlägg och läsning av about a boy.

xoxo ALOHA

Kommentarer
- Ronja

shit va lång tid det tog o:
Jag jobbar också den 21 :P

2008-04-10 @ 18:24:18
- Linnéa

jo, jag vet >.

2008-04-10 @ 20:11:19
URL: http://hheadshot.blogg.se
- N

jag tycker om din blogg nu.
hur tog du bort "om" och bilden?

2008-04-11 @ 08:45:29
URL: http://jnk.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0