framtidsplaner

jag har extrema framtidsplaner människor!
1. ska jobba järnet i tills studenten, pengarna ska klirra in som småsten, eller vatten
2. efter studenten börjar min jorden runt resa. börjar med något speciellt, kanske F1-lopp? åker runt och back-packar i tre-fyra månader.
ska till asien och bli buddhist som jag alltid velat.
åka till afrika och träffa exotiska djur (skulle inte banga på sydafrikas vithajar)
till peru och kika på inka.
hamnar i usa och bilar igenom landet från öst till väst. på västkusten tatuerar jag mej. Tatueringen ska bli ett minne ifrån min resa. Eller så avslutar jag med F1-loppet, men tatuering i usa skall göras!
3. bosätter mej där jag känner för att bo, förmodligen i sverige igen. fast fan inte i järfälla.

detta ska jag göra, men fan inte ensam, så vem följer med?

btw, hej jag älskar DUFFY                           

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0