dålig tid på året?

bergochdalbanor suger, speciellt när det gäller ens humör.
man skrämmer folk, ber om ursäkt för det
man klappar till folk, förlåt emelie
och man är allmänt.. jobbig, för sej själv och omgivningen.

saker som gjorde mina dalar idag:
- pappa bad mej ringa farfar & prata för han mår inte bra, men jag kan inte. jag kan bara inte
- att jag slog emelie, förlåt igen
- att jag glider ifrån alla mina kompisar, och förstår verkligen inte varför, snääälla förklara?
- att jobbet vägrar ge mej ett schema och lala
- min jävla fucking allergi
- att jag fortfarande inte ringt mormor

saker som gjorde mina berg idag:
- att jag träffade jocke och pratade ett bra tag, länge sen sist.
- robert, för.. han är robert
- elina som sällskapade på tåg och promenad
- choklad
- lata lektioner

nu måste jag sova! eller snart, ska lyssna på great musik först.

xoxo ALOHA

Kommentarer
- Elina

det var roligt med lite sällskap tyckte jag med :D zingo hälsar x)

2008-04-16 @ 18:18:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0